Sikici köle istiyorum - Köle arayış ve Köle fantazisi - Tam erkek köle arayış - Erkekliğini gösteren köle

 Bu fantezi yeterince erkek değilsen hoşuna gidecek bir fantezi değil. Ayrıca bu fantazi hoşuna gitmiyorsa benim tipim değilsindir. Şu resimdeki erkeklere bir bakın. Eğer bunlardan biri gibiysen bu beni çok tutar. Dominant olmak istersen hiç sorun değil. Ama yine kölelik sınırlarında kalarak dominant olacaksın.... Eğer yeterinde erkek değilsen şimdi siktir git ve diğer top pasif köleler içinki aşağılamalarıma bak. Top olduğun için bu yazı sana uymaz. Götünü siktiren topsan diğer yazılara git dedim... 

İÇİNDE O ERKEK VAR MI SENİN?

İlk resme bak köle. İşte istediğim tam erkek böyle olur. Tam erkek olduğunu bilerek davranacaksın yanımda. En ufak ibnelik görürsem ağzının üstüne şaplağı indirrim. Ağzının üstüne şaplak yiyorsan benden büyük ihtimalle götünü siktirmeye yer arayan topsun. 

Tam erkek bir kölenin sahibesinden yediği şaplağın sebebi bazen masumdur.

Mesala gerçekten tam erkeksin. Aslan gibi atletik kıllı güçlü. Yani tüm kalbinle erkeksin. Ve sahibenin seni dövmesi hoşuna gidiyorsa bunda hiç sorun yok. Erkekliğinden pasifin veya kadının tarafından dövülmek istiyorsan bu çok iyi tam benliksin. 

Alttaki erkek gibi asker gibi duracaksın

Bunlar ful aktif erkekler. Tam sikici. Am siker göt siker. Top siker. Kadınsı top sikmeye bayılır. Cd olursa daha iyi olur hatta.... Altta bir kaç tane erkek var. Azmış ve sikecek delik arıyor. Maço ve azgınlar. Hepsi full kıllı değil. Birinci resim olay. Ama ben birinci resimdeki erkeği istiyorum diye ikinci erkeğin şansı yok diye bir şey yok. 
 



Atletik ve kaslı vücudun böyle belli ise. Erkekliğimden her türlü patlarım ben diyorsan. Şişir bakim o pazıları görelim nasıl erkeksin. Pazılarını gösterip asker gibi dimdik karşımda dururken yarrağın inerse hoşuna gitmemiş demektir. Yavaş yavaş nasıl bir köle aradığımı anlıyor musun şimdi? Kıllı göğüs atletik vucut. Göğsünü sürekli şişirerek erkekçe gezeceksin yanımda. Ben kıllı döşünü okşayacağım ara ara. Seni pazılarını sahibene gösterirken haz aldığını gözlerinden ve tutumundan anlarım. Sakın bana yalan söyleme.
 


İşte böyle bir durumda bana tokadı bas ve nasıl erkek olunacağını öğret diyorsan. Hay hay ye bakalım şu şaplağı.


Hadi bakalım şimdi erkek ol. Oldun mu? 
Şimdi alltaki videoyu izle. Alttaki erkek köle tam aktif ve tam erkek. Asla götünü siktirme meyilleri yok. Şaplak yemeden anlı şanlı erkekliğini göstermek hoşuna gidiyorsa. Anlaşacağız demektir.

Erkekliğini göstermek hoşuna gidiyor ve yarrağını demir gibi yapıyorsa bu tam erkeksin demektir.  Alttaki videoaki kıllı atletik kaslı köle erkekliğini göstererek erkekliğine doymayı seviyor. Kaslı vücudunu gösterirken yarı inik yarrak hemen demir oluyor. İşte erkeklik patlaması böyle olur ohhh... Zaten bunu yaparken yarrağının demir gibi olduğunu görüyorsunuz. Anlatmaya gerek yok. O bunu yaparken, yani erkekliğini gösterirken bundan keyif alıyor. Nasıl mı anlıyorum? Ben senin sahibenim içindeki erkeği anlarım. 

Hoşuna gider mi böyle erkeklik yapmak? Vücudun yukarıdaki resimlerdeki veya videodaki erkek köleninki gibi değilse şansın yok.

Tam erkeksen ve iletişime geçmek istiyorsan yorum at. Yorumun kimse görmeden iletişime geçilsin istiyorsan bunu mailde belirt. Görelim bakalım ne kadar erkeksin.



Not: Bunun bir fantezi olduğunu yazıdaki küçümsemelerin fantezi amaçlı olduğunu unutma. Sitenin sağ tarafındaki uyarı geçerlidir. Herhangi bir nefrete dönüşmesi yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com