Eski kocam götünü siktirmeye başladı…



Oooyyy oooyyy ben başımı taşlara vuraydım da eski kocam göte vurdurmayaydı… Üstelik bi görseniz hiç de götünü siktirecek bir tip diyemezsiniz… Bildiğiniz Kelli felli herif…
Ne oldu da kocam götünü siktiren bir erkek oldu bilemiyorum. Tazecik pasparlak yumuşacık elmas gibi ışıl ışıl götü olan güzeller güzeli bir pasifim… kocam da tam bir erkek… üstelik güzel bir kadınla evli ve iki çocuğu var… Zaman geçtikçe kocamın pasif olma isteğini farkettim… Ama maalesef ben sikemem… O da bunu biliyor…
Derken zamanla bana açıldı ve götünü siktirmek istediğini söyledi… Ben sikmedim çünkü böyle bir şeyin ilişkimizi yıpratacağını düşündüm. Ayrıca aktif olmayı sevmiyorum. Elbette onun pasif olmak istemesinde sakınca yok… Ve ilişkinin başından beri aktif pasif bir birlikteliğimiz olmadığı ve ben hep kadın rolünde olduğum için bu benim için kolay kabul edebileceğim bir şey olmadı. İşin aslı şu ki bu ilişkimizde kadın bendim… elbette onun bana domalması onun kadın olacağı anlamına gelmez ama maalesef durum onun sadece pasif olmak istemesinden ibaret değilmiş… Meğersem CD olup başka erkekler bulup göte koduruyormuş. Hatta sırf bunun için ev bile tutmuş…

Ben bunu tabiki sonradan öğrendim… Kendi anlattı. Hatta beni çağırdı… Gittim… bana kapıyı Kendi açtı…birde gördüm ki hizmetçi kostümü giymiş… Hiç utanmıyor da… Yıllarca erkek aslan diye koynuna girdiğim erkek aslanım meğersem götünü siktirmek için CD oluyormuş… Ne yani, şimdi benim kocam full kadın mı… Ben daha erkek diye nasıl altına gireyim? Zaten ondan sonra aramız açıldı… Ben ondan soğudum falan… Halen seviyorum elbette… Ama arkadaş gibi… Artık onu arzulamıyorum… Aramızda seks bitti… Çünkü ben maço ve erkeksi tiplerden hoşlanıyorum… Gerçi günümüzde erkeksi ve maço olup da götünü siktiren erkek sayısı arttı dersem çok yanlış olmas. İşte böyle canlar… Kocam bildiğiniz götünü siktiriyor… Hemde CD oluyor falan… Uğraşamam bana ful erkek lazım 🥰🥰

1 yorum:

  1. Harika sikiyor. Travesti bende isterim travestiye siktirmek çok harika oluyordur. Sanırım travestiye vermek.

    YanıtlaSil

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com