Götünü siktiren pasifin hikayesi

Merhabalar Bende bir hikayemi anlatmak istiyorum. 18 yaslarindaydim. Bir kac defa aktif olmustum ama hic pasif olmamistim internet kafe isletiyordum. Bi gu gec saatte bir siteden travesti birisi ile tanistim. Gekmek istermisin dedi olur dedim evine davet etti bende gittim. Cok sarhostu ama cokta guzeldi bana uzun uzun oral yapti cok zevk almistim. Biraz alkol aldiktan sonra sex hakkinda konusuyorduk ve birden hadi gel ddi sortunu cikartti ve dizlerinin ustunde arkasini dondu. Ben icine girmistim ve gidip geliyordum. O anda ale tinide oksqmaya basladim. Benimkinden buyuktu ve cok hosuma gitmisti. Ben bosaldiktan sonra bende seninkini azima almak istiyorum dedim al tabi iatedigini yapabilirsin dedi. Ilk defa azima almistim. 







Cok tuhaf bir duyguydu aleti azimda tas gibi olmustu. Icine girmemi istermisin dedi alsinda istiyorum ama hic almadim dedjm. yere uzandim ve arkami yalamaya basladi cok hosuma girmisti aletini arkama surtuyordu yavas yavas girmeye basladi. Ve gidip gekmeye basladi. O an cok canim yandi ama zevk almakti niyetim bende sesimi.cikartmamaya calistim ama ben inledikce travesti kokluyordu. Daha once arkamq biseyler sokarak tatmis olmustum ama bu bambaskqydi icime kokledikten sonra sikica sarildi kacmiyim altindan diye ve oyle bir sikmeye basladiki sesler geliyordu gotumden alev ler cikiyordu resmen. Devam et demeye basladim o anda gotten ilk d3fa veriyordum icime bosalmaya basladi cok zevk ve aci bir aradaydi. Uzun sure gorustum cok degisik fantaziler yapıyorduk

Ozellikle banyoda beni sikerken bende ellerimi kul lanmadan bosalabiliyordum izmirde onun gibisi zor ama onun gib8 fantasilerimizi yapabikiron diyen olursa buyursun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com